Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Futárnak fizethetek? 

Futárnak minden esetben fizethet. 
De van előlegköteles és nem előlegköteles áru az áruházban.
A nem előlegköteles árut teljes összegben fizetheti a futárnak, ilyenkor a fizetési opciónál is ezt fogja tudni megjelölni.
Az előlegköteles árunál csak a 70%-ot tudja majd  futárnak fizetni, mert a 30%-ot már előre kifizette (utalással, csekken, pénztári befizetéssel, bankkártyával, személyesen).

 

Hogy történik a fizetés? 

Vannak előlegköteles és nem előlegköteles áruk. A nem előlegköteles árut átvételkor, vagy kiszállításkor egyösszegben kifizetheti.
Az előlegköteles áru esetében az előleg összege a bruttó áruérték 30%-a. Ezt fizetheti rendeléskor online bankkártyával, átutalással, banki pénztári befizetéssel, csekken vagy személyesen nálunk az irodában.

Előlegköteles áruknál a fennmaradó 70%-ot, illetve nem előlegköteles árunál a teljes összeget az alábbi módon fizetheti:

- személyes átvétel esetén átvétel előtt utalással, banki pénztári befizetéssel, átvételkor készpénzben, átvételkor bankkártyával
- kiszállítás esetén kiszállítás előtt utalással, kiszállítás előtt banki pénztári befizetéssel, átvételkor készpénzben

 

Hogyan rendeljek? 

Javasoljuk, hogy minden esetben online rendeljen. Ha erre nincs módja, telefonon is felvesszük a rendelést, de ezesetben a rendeléssel kapcsolatos történteket nem fogja tudni online lekövetni, bár a rendeléssel kapcsolatos fontosabb történésekről e-mail értesítést amúgy is küldünk. 

Online a következőképpen rendelhet: regisztráljon be (először elég egy e-mail cím és egy név megadása) és ezt követően tegye a kosárba a termékeket vagy
előbb tegye kosárba a termékeket és ezt követően új regisztrálóként regisztráljon be (e-mail cím és név megadásával, ami a számlázási címe lesz majd)
Ezután el kell dönteni, hogy szállítással éri a bútort, vagy személyesen veszi át. Ha személyesen veszi át, a számlázási címe megegyezik a szállítási címével. Ha szállítást kér, a szállítási címet is meg kell adni, akkor is, ha az nem tér el a számlázási címtől. Ezt követően a fizetési módot kell kiválasztani és véglegesíteni a rendelést. Mielőtt véglegesíti, hagyhat rövid megjegyzést a rendeléshez. 

 

Behozzák a lakásba a bútort?

Az esetek többségében  IGEN. Azaz  ha emeletre vitel esetén van lift, továbbá  a dobozok súlya és térfogata  ezt megengedi. 
A bútorokat egy  személy viszi a címre és viszi fel a lakásba. Ezért kivételt képeznek fentiek alól  a nagysúlyú csomagok, dobozok  (pld.  egybeszerelt bútorok), melyek lakásba való felviteléhez Önöktől segítséget kérünk.    Ha ezt nem tudják megoldani, mi plusz személyt állítunk be a kiszállításhoz, melynek felára: 

Budapesten - 2.500 ft

Budapest környékén, Pest Megye településein - 5.000 ft

Egyéb - Budapesten és Pest Megyén kívüli települések - távolságtól függ, kérje ajánlatunkat

Amennyiben lakáson belül olyan speciális helyre szeretné a bútort a szállítókkal felvitetni/bevitetni, ahol az adottságok miatt a bútor/garnitúra/doboz szétszerelése, szétszedése  szükséges ahhoz, hogy a bútor a helyére kerüljön, azt előre jelezni kell,  hogy a szállitók erre megfelelő szerszámmal, emberrel előre felkészülni tudjanak. Az ilyen feladatok elvégzésére kérje előzetes ajánlatunkat.

 

Meg lehet nézni a bútorokat? 

Kizárólag  webáruházként működünk,  nincs forgalmazó boltunk, de van  átvevő raktárunk és irodánk. Az átvevő raktárbank csak csomagolt áru van, összeszerelt minta nincs. 
Irodánkban 80 nm-es területen   bemutatunk néhány összeszerelt bútort, elsősorban  étkező padokat

A forgalmazott termékeket mi magunk importáljuk, offline boltoknak nem szállítunk, így a választék Magyarországon sehol nem megtekinthető. De ezek a termékek jól ismertek Nyugat-Európában,  Németországban, vagy Ausztriában számos bútorboltban is ki vannak állítva.

 

Mennyi a garanciaidő?

A forgalmazott termékek importtermékek. Az importőrök (a termékek javarésze esetében maga a webáruház honlapját működtető cég) a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján 1 év jótállási kötelezettséget vállalnak minden forgalmazott termékre.

1 éven túli speciális garanciális határidők:

Matracoknál: 

- huzatra 1 év
- 30%-on túli besüppedésre - 3 év
- rugótörésre (rendeltetésszerű használat mellett) - 5 év

 

Összeszerelést vállalnak? 

Igen.

Szerelési dijak:                                 4.000 ft + ÁFA /óra , de minimum 3.000 ft+ ÁFA, amennyiben a szerelési idő nem éri el az 1 órát. 

A csomagolóanyagot a helyszínről elhozni nem tudjuk!!!

Szerelni  1 ember jár. Nagyobb tételek esetén, ahol 1 illetve 2 napot is igénybe vesz a szerelés, 2 embert küldünk. A szerelési dij minden esetben a szerelőknek fizetendő.  Szerelési igényét az áru megérkezéséig  kérjük jelezni, hogy kiszállításkor ütemezni tudjuk. 

 

Vannak kedvezmények?

Mivel  nincs költséges kiskereskedelmi  boltunk, továbbá   a rendelt árut közvetlenül a gyártótól hozzuk, közvetitő kereskedő bekapcsolása nélkül, megspórolunk olyan költségeket, mellyel árelőnyhöz  jutunk, amit Önöknek továbbadunk. A termékeket tehát a legjobb ár-értékaránnyal kínáljuk.

Árainkban tehát tartalékok nincsenek, igy azokból  árengedményt biztosítani nem tudunk illetve csak abban az esetben tudunk, ha a gyártó akcióz.  Kivételt képeznek ezalól a nagyértékű rendelések.  Budapesten a 300 ezer ft. feletti rendeléseket, vidéken a 800 ezer ft feletti rendeléseket  gratis kiszállítjuk.  

 

Személyesen átvehető az áru? 

Igen, minden esetben, de csak korlátozott időben. Nyitvatartás: H - 8.30 - 16.30 között,   Sz - 13.00 - 16.30 között és P - 8.30 - 16.30 között

Áruátvétel helye: az iroda címén (mert a raktár közvetlenül az irodával összeépülve található): 1112  Budapest, Repülőtéri u. 2. (a budaőrsi repülőteret jelenti, MOL kúti körforgalomnál, utcafronti bejárattal, ajtón enterieur.hu felirattal)

Áruátvételhez áruérkezés után térképes útbaigazítást küldünk e-mailen. Ezt minden esetben nyomtassák ki, hozzák magukkal, mert a Repülőtéri u 2. szám részben nincs megfelelően kitáblázva, részben kb. 100 cég dolgozik ezalatt a házszám alatt, egy óriási területen szétszórva, amit a GPS-ek már nem tudnak lekövetni.  Az áruátvétel idejét kérjük minden esetben előre jelezni nekünk, hogy áruátvételkor ne kelljen a számla és a bevételi pénztárbizonylat megírására várnia!

Milyen szállítási határidővel dolgoznak? 

Általában 3-5 hét, de attól függ, hogy a kiválasztott termék mely gyártó terméke. Több gyártóval dolgozunk, mindegyiknek más a szállítási rendje. Van, aki raktárról biztosítja a bútort, van, aki rendelést követően gyártja csak le. Ezért az egyes termékeknél részletesen is olvashat a szállítási határidőről a "További információ a szállítási határidőről" fülben. Kattintson erre a linkre és konkrét részleteket is megtudhat a szállítási határidőről, ami segít Önnek az előretervezésben. 

Mi történik a rendelés leadása után? 

A rendelését az admin rendszer azonnal  e-mailen visszaigazolja Önnek, illetve pár másodperc mulva a rendszer automatikusan a postafiókjába vezeti, ahol a rendelést megtekintheti.

Ha nem kap e-mailt 1 percen belül, rosszul adta meg az e-mailt címét a rendelés leadásakor. Ezesetben kérjük ne küldjön új rendelést, hanem jelezze telefonon vagy mailen ügyfélszolgálatunknak a hibát, aki az admin rendszerből el tudja Önnek küldeni a helyes mail-cimre a visszaigazolást, ami egyébként egyenértékű a postafiókjában olvasottakkal. 

Ha előlegköteles árut rendelt, a  rendelésvisszaigazolást követően az admin rendszer automatikus szolgáltatása azonnal küld Önnek díjbekérő proforma számlát is. (A díjbekérő számla nem könyvelhető számla. Könyvelhető, Áfa-s számlát akkor állítunk ki, ha beérkezett számlánkra a díjbekérőn szereplő összeg.) Ezt a dijbekérő számlát tartalmazó  e-mailt is meg kell kapja a rendelés leadását követő 1 percen belül.  

A rendeléssel kapcsolatos fejleményeket (mikorra igazolják vissza, beérkezett-e az előleg, mikorra érkezik a raktárba stb.) a postafiókjában lekövetheti, de e-mail üzenetet is küldünk. 

Árak ÁFA-s árak? 

A megadott árak  Áfa-s fogyasztói árak, kiszállitási költség nélkül, budapesti raktárunkban átvehetően.   A kosárba tett termékeknél a termék árának ÁFA tartalmát is feltüntetjük. 

Visszaveszik a bútort? 

A Magyarországon érvényes törvények értelmében a vásárló   14 napon belül visszaadhatja a rendelt és hazaszállított bútort, vagyis elállhat a vásárlástól. Az elállási joga a szállítási állapotban, kizárólag összeszerelés előtti, lapraszerelt állapotban áll fenn. A  sértetlenül és hibátlanul, eredeti csomagolóanyagába visszacsomagolt árura 100% visszafizetési garanciát biztosítunk.  Ha a vásárló szállítással rendelte a bútort, a szállítási költséget is visszafizetjük.

Az áru raktárunkba való  visszaszállitási költsége  azonban   a Vásárlót terheli.

A visszafizetési garancia nem áll fenn  olyan termékre, ami a fogyasztó személyéhez kötött, azaz egyedi szin- és szövetválasztása miatt egyedinek minősül. Azaz "több színben választható, nem szériaterméknek minősülő bútornál (pld. kárpitos bútor)  a vevő által megrendelt színű bútor egyedileg gyártottnak minősül. Ezekkel a termékekkel kapcsolatosan és a vevő egyedi megrendelése (kifejezett kérésére, illetve utasításai) alapján előállított termékkel kapcsolatosan vevő elállási jogát nem gyakorolhatja." (lásd szállítási feltételek II/3. pont).

Hogy intézik a reklamációt? 

Áruátvételt követően reklamáció két esetben léphet fel:

  1.  a bútor a szállítás során sérül meg
  2. a csomagoláson belül hibás alkatrész van

A szállítási sérülést megelőzéssel védjük ki, azaz mi magunk szállítunk saját fuvareszközzel. A bútor pedig közvetlenül a gyártó raktárából hozzánk érkezik, azaz nem kerül átrakásra. Ezzel a szállítási sérüléseket 99,9%-ban megelőztük.

A csomagoláson belül előfordulhatnak hibák, még a legjobb gyártó esetében is. Ilyen hiba lehet pld.

  • valamelyik lap nincs jól előrefuratozva
  • hiányzik valamelyik csavar
  • más színű az egyik bútorlap
  • nincs rendesen lefóliázva valamelyik él
  • két jobbos, vagy két balos elem van a dobozban 1 jobbos és 1 balos helyett
  • sérült valamelyik lap,  stb.

Ezeket a hibákat alkatrészcserével pótoljuk. Ehhez minden esetben

  1. kérjük megadni a szerelési rajzon szereplő elemszámot
  2. kérjük a bizonyító fotót mailen beküldeni az info@enterieurbutor.hu címre

A hibás alkatrészt a következő áruszállítmánnyal pótoljuk, de legkésőbb 4 héten belül, valamint gratis a címre szállítjuk.